יום ראשון, 14 באפריל 2013

עיצוב פנים דירות


עיצוב פנים דירות הוא אומנות שאינה מתאימה לכל אחד. ישנם מעצבים שונים לכל תחום: מעצבים לבתים פרטיים, וילות, עיצוב דירות קטנות, עיצוב לעסקים – מסעדות, מלונות, משרדים וכו', עיצוב גינות ועוד ועוד.
מעצבי פנים מומלצים מכל העולם, יאמרו שאחד האתגרים הגדולים עבור מעצב הוא עיצוב פנים דירות קטנות על פני עיצוב וילות למשל. ולמה? לדירות קטנות יש שטח פנים קטן יותר, יש פחות חדרים, פחות חדרי אירוח וכמובן מרחב עימו ניתן לשחק. ועדיין, גם כאשר עוסקים בתחום של עיצוב פנים דירות קטנות, עדיין חובה לשמור על כך שהדירה תיוותר פונקציונאלית, שתהיה נוחה לבעלי הדירה, שכל צרכיהם יתקיימו בה ויחד עם זאת, ולמרות שיטחה הקטן, רבים מבעלי הדירות הקיימים, ירצו שכל חלומותיהם יתממשו לגבי הדירה שרכשו – למרות גודלה.

אז איך עושים זאת? מעצבי פנים תל אביב מומחים בנושא עיצוב דירות קטנות שטחי הדירות בתל אביב קטנות, אך המיקום בעיר זו הוא מאוד חשוב ונוח. קרוב לעבודה, בעל קירבה לכל שירות וספק לו נזקק כל בית, חיי לילה, אוירה צעירה...  ולכן גם הביקוש הרב למגורים בעיר זו. זוגות צעירים רבים רוכשים דירות קטנות בעיר, ועדיין מעוניינים שדירתם תיראה חדשנית, מעוצבת, מרווחת, מעניינת ויצירתית.

חשוב לבחור מעצב/ת פנים מוכשר שיתחבר לטעמכם. מעצב/ת יידע גם לבחור את הספקים הנכונים בתהליך העיצוב ולחסוך כספים רבים, הוא יידע להעניק לדירה מרחב למרות שאין הרבה כזה באמצעות – צבעי הקירות, התאורה, הריהוט, תמונות ועוד. על ידי עיצוב הדירה, ניתן יהיה גם להעלות את ערכה לכשבעליה יחליטו להציע אותה למכירה – וערכה יעלה גם ביחס לדירות אחרות באותו רחוב ואפילו ביחס לדירות אחרות באותו בניין. מעצב/ת יוכל לכסות את ההשקעה על הדירה ולרוב גם להרוויח רווח גדול מזה שהשקיע מלכתחילה.

מעצב מונע טעויות מול ספקים, יודע להגדיר תקציב ולעמוד בו. בבחירת מעצב חשוב לבחון עבודות קודמות, לקבל המלצות והכי חשוב שיהיה לכם חיבור אישי איתו. שיבין את צרכיכם וגם יידע להביא לפועל גם דברים שלא חלמתם עליהם. הרי בסופו של דבר זה מקום המפלט שלכם בסוף כל יום. לא?

למידע נוסף על עיצוב פנים דירות, ניתן לפנות למעצבת פנים מומלצת
המתמחה גם בתחום של עיצוב בית פרטי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה